Hoe krijg ik mijn administratie op orde?
Voor wie?
Als het u niet (meer) lukt om uw administratie/geldzaken op orde te krijgen of te houden, kunt u een beroep doen op een van de vrijwilligers van het Gilde Almere.
Het Gilde helpt u graag wanneer u:
- een inkomen heeft van maximaal € 25.000 bruto per persoon of
maximaal € 35.000 bruto bij twee personen. - er geen sprake is van schulden en/of verslavings- of psychiatrische problematiek
De vrijwilliger van het Gilde kan u helpen bij:
- het bijhouden en eventueel verwerven van inkomen
- het bijhouden en controleren van uitgaven
- het invullen van formulieren op financieel gebied, zoals het belastingformulier, huursubsidieformulier, aanvragen voor sociale bijstand, toeslagformulieren,
- kwijtscheldingen
- eventueel bezwaar maken tegen beslissingen van overheids- en/of semi-overheidsinstellingen
- het controleren en bijhouden van verzekeringen (bent u voldoende en juist verzekerd?)
De vrijwilliger kan u, tegen vergoeding van € 5,– per bezoek, helpen om uw administratie weer op orde te krijgen, bij het doorverwijzen naar of het contact leggen met de juiste
instanties.
Meer informatie?
Telefoon: 036-5341404
Email: gilde@vmca.nl